در حال بارگذاری...
ورود به سامانه
مرا به خاطر بسپار
*
*
کلمه عبور را فراموش کردهاید؟
مرورگر شما قدیمی است. لطفا آن را بروز نمایید.
بروز رسانی مرورگر
Toggle navigation
صفحه اصلی
دبیرستان(ریاضی-تجربی)
آشنایی با دبیرستان
مدیریت دبیرستان
معرفی کادر دبیرستان
فضاهای فیزیکی مدرسه
معرفی کلی
نمای ساختمان
محوطه عمومی
محوطه تخصصی
مرکز علوم انسانی
آشنایی با مرکز علوم انسانی
مدیریت مرکز علوم انسانی
معرفی کادر مرکز علوم انسانی
آموزش
نظام آموزشی
رویکرد آموزشی
رتبه های برتر
آموزش تکمیلی
ضرورت و کلیات
کتابخانه
پویش
پروژه
کانون زبان
المپیاد
آزمایشگاه
کارگاه
هنر
عربی روش
تعامل والدین و مدرسه
آموزش والدین
مشاوره
جلسات اعتقادی
فوق برنامه
اردوها
مراسم
خط قرمز
دستاورد های انقلاب
صلحا +
فجر tv
صحیفه نور
نشریه ندا (دوره دوم)
هوش مصنوعی
زن ؟ زندگی؟ آزادی
معماری ایران
هیاهوی هالیوود
مردی در تبعید ابدی
خودروسازی رویا یا واقعیت
در احوالات معماری مدرن
شماره 1 نشریه ندا
شماره 2 نشریه ندا
نشریه 3 ندا
هفت خان
فجر TV2
ارتباط با ما
صفحه اصلی
دبیرستان(ریاضی-تجربی)
آشنایی با دبیرستان
مدیریت دبیرستان
معرفی کادر دبیرستان
فضاهای فیزیکی مدرسه
معرفی کلی
نمای ساختمان
محوطه عمومی
محوطه تخصصی
مرکز علوم انسانی
آشنایی با مرکز علوم انسانی
مدیریت مرکز علوم انسانی
معرفی کادر مرکز علوم انسانی
آموزش
نظام آموزشی
رویکرد آموزشی
رتبه های برتر
آموزش تکمیلی
ضرورت و کلیات
کتابخانه
پویش
پروژه
کانون زبان
المپیاد
آزمایشگاه
کارگاه
هنر
عربی روش
تعامل والدین و مدرسه
آموزش والدین
مشاوره
جلسات اعتقادی
فوق برنامه
اردوها
مراسم
خط قرمز
دستاورد های انقلاب
صلحا +
فجر tv
صحیفه نور
نشریه ندا (دوره دوم)
هوش مصنوعی
زن ؟ زندگی؟ آزادی
معماری ایران
هیاهوی هالیوود
مردی در تبعید ابدی
خودروسازی رویا یا واقعیت
در احوالات معماری مدرن
شماره 1 نشریه ندا
شماره 2 نشریه ندا
نشریه 3 ندا
هفت خان
فجر TV2
ارتباط با ما
معرفی مرکز علوم انسانی
باسمهتعالی
ن/ والقَلَمِ وَ مایَسطُروُنَ
یکی از ملزومات جدّی دنیای معاصر، نیاز به تربیت و حضور متخصّصان و اندیشمندانی در حوزههای گوناگون علومانسانیست که بهعنوان
راهبران جوامع
مطمحنظر آنان هستند.
بر اساس همین نگاه و توجّه بیشتری که در سالیان اخیر به رشتهی علومانسانی شده، نوع برخورد و توجّه به این رشته، بهکلّی دستخوش تغییر شده و حاصل این تغییر نگرش، حضور دانشآموزان بااستعداد و قوی از رشتههای دیگر به این رشته هستیم.
دبیرستان صُلَحا
نیز در جهت آمادهسازی و تربیت
آیندهسازانی آگاه و صاحبنظر
در رشتههای مختلف علومانسانی، پا به عرصهی آموزش نهاده و از دو سال پیش، اقدام به راهاندازی رشتهی
ادبیات و علومانسانی
نموده و با بهرهگیری از کادر آموزشی متخصّص و مجرّب و با سعی بلیغ در زمینهی تربیت نسل آیندهی کشور، به میدان آمدهاست.
بنابراین از دانشآموزان باانگیزه و علاقهمندی که تمایل دارند در این رشته تحصیل کنند، دعوت بهعمل میآید در تاریخهای مشخّصشده، اقدامهای مقتضی نمایند.