در حال بارگذاری...
ورود به سامانه
مرا به خاطر بسپار
*
*
کلمه عبور را فراموش کردهاید؟
مرورگر شما قدیمی است. لطفا آن را بروز نمایید.
بروز رسانی مرورگر
Toggle navigation
صفحه اصلی
دبیرستان(ریاضی-تجربی)
آشنایی با دبیرستان
مدیریت دبیرستان
معرفی کادر دبیرستان
فضاهای فیزیکی مدرسه
معرفی کلی
نمای ساختمان
محوطه عمومی
محوطه تخصصی
مرکز علوم انسانی
آشنایی با مرکز علوم انسانی
مدیریت مرکز علوم انسانی
معرفی کادر مرکز علوم انسانی
آموزش
نظام آموزشی
رویکرد آموزشی
رتبه های برتر
آموزش تکمیلی
ضرورت و کلیات
کتابخانه
پویش
پروژه
کانون زبان
المپیاد
آزمایشگاه
کارگاه
هنر
عربی روش
تعامل والدین و مدرسه
آموزش والدین
مشاوره
جلسات اعتقادی
فوق برنامه
اردوها
مراسم
خط قرمز
دستاورد های انقلاب
صلحا +
فجر tv
صحیفه نور
نشریه ندا (دوره دوم)
هوش مصنوعی
زن ؟ زندگی؟ آزادی
معماری ایران
هیاهوی هالیوود
مردی در تبعید ابدی
خودروسازی رویا یا واقعیت
در احوالات معماری مدرن
شماره 1 نشریه ندا
شماره 2 نشریه ندا
نشریه 3 ندا
هفت خان
فجر TV2
ارتباط با ما
صفحه اصلی
دبیرستان(ریاضی-تجربی)
آشنایی با دبیرستان
مدیریت دبیرستان
معرفی کادر دبیرستان
فضاهای فیزیکی مدرسه
معرفی کلی
نمای ساختمان
محوطه عمومی
محوطه تخصصی
مرکز علوم انسانی
آشنایی با مرکز علوم انسانی
مدیریت مرکز علوم انسانی
معرفی کادر مرکز علوم انسانی
آموزش
نظام آموزشی
رویکرد آموزشی
رتبه های برتر
آموزش تکمیلی
ضرورت و کلیات
کتابخانه
پویش
پروژه
کانون زبان
المپیاد
آزمایشگاه
کارگاه
هنر
عربی روش
تعامل والدین و مدرسه
آموزش والدین
مشاوره
جلسات اعتقادی
فوق برنامه
اردوها
مراسم
خط قرمز
دستاورد های انقلاب
صلحا +
فجر tv
صحیفه نور
نشریه ندا (دوره دوم)
هوش مصنوعی
زن ؟ زندگی؟ آزادی
معماری ایران
هیاهوی هالیوود
مردی در تبعید ابدی
خودروسازی رویا یا واقعیت
در احوالات معماری مدرن
شماره 1 نشریه ندا
شماره 2 نشریه ندا
نشریه 3 ندا
هفت خان
فجر TV2
ارتباط با ما
بسترسازی پاسخ به نیازها و شکوفایی استعدادها
اگر قرار باشد مدرسه عامل شكوفایی استعدادها و توانایی دانشآموزان و رافع نیازها و متوجه به علائق دانشآموزان باشد، آیا ظرف برنامه درسی رسمی آموزش و پرورش متمركز ما، گنجایش چنین مظروفی را دارد؟ آیا برنامههای تدوین شده و محتوای تولید شده یكسان در كشور، پاسخگوی شایسته برای تمام دانشآموزان با تفاوتهای عدیده و گسترده هست؟
پرواضح است كه در این مقوله خلائی اساسی حاكم است و مدارس دوراندیش و ممتاز باید خود آستین بالا زده و كمر همت ببندند و با در قالب فوق برنامههایی چنین كاستیای را مرتفع نمایند.
این نقیصه تا حدودی در دبیرستان صلحا، با كلاسهای انتخابی در قالب پویش، پروژه و همچنین کلاس های تکمیلی رفع شده است.
تبیین بخشی از آموزش تکمیلی دبیرستان صلحا
فیلم ذیل، بخشی از نشست مدیران كانون مدارس اسلامی واحد شمال تهران در
بهمن 1393 است که در دبیرستان صلحا برگزار شده بود. در این فیلم، معاون آموزشی دبیرستان در مورد آموزش تکمیلی مدرسه توضیح داده اند.